Fuzje na rynku motoryzacyjnym nie są niczym nowym

59Fuzje na rynku motoryzacyjnym nie są niczym nowym, wręcz przeciwnie to zjawisko bardzo często spotykane w aspekcie prowadzenia pewnych działań a tym samym przejmowania jednej firmy przez drugą lub łączenia się ich w adekwatny oraz optymalny do tego sposób. Pewnie, że w pierwszym przypadku przejęcie jednej marki przez którą nie stanowi żadnego zaskoczenia, doskonałym tego i ostatnim przykładem może być przejęcie Mitsubishi jakie znalazło się w trudnym położeniu przez japońskiego Nissana. Dodatkowo zastosowano tutaj ciekawą strategię, jaka na rynku motoryzacyjnym coraz częściej się sprawdza, a więc pozostawienie marki Mitsubishi w formie oddzielnego koncernu lecz należącego do Nissana. W przypadku połączenia dwóch marek jak chociażby Daimlera oraz Mercedesa, dochodzi także do uwzględnienia tego w członie a co najważniejsze zwiększenia zakresu swoistej działalności. Podobnie wygląda kwestia inwestowania w rynek motoryzacyjny a tym samym koncerny oraz firmy, które de facto zyskują na tym co do czego nie ma jakichkolwiek wątpliwości.

Posted by: admin on